- ΠΑΟΚ ....Δεν πειράζει, ας ήταν και με θρίλερ, αρκεί που ήρθε αυτή η πρόκριση...  "". Skip to main content

Αδιόρθωτος αλητάμπουρας και μέγας ηθοποιός με δυο Όσκαρ!

Η μεγάλη αλήθεια. Δεν έχει καμιά σχέση με το ταλέντο και την αξία του καλλιτέχνη ο χαρακτήρας του. Τεράστιοι μουσικοί, ηθοποιοί, συγγραφείς είναι αληταράδες του κερατά. Στην προσωπική τους ζωή κουβαλάνε ένα κάρο ανωμαλίες, διαφόρων ειδών ακρότητες. Μήπως έχει αλήθεια και το άλλο. Δεν θα έβγαινε το χάρισμα τους, το δωρισμένο σ΄αυτούς ταλέντο, αν δεν ήταν και λίγο... παλιάνθρωποι. Μας δίνει την ευκαιρία η αναφορά σήμερα στον βραβευμένο και ποιοτικό κινηματογραφικό ηθοποιό Sean Justin Penn, ο οποίος γεννήθηκε το 1960, σα σήμερα 17 Αυγούστου, από γονείς ηθοποιούς. Έγινε ο σταρ με φάτσα απόλυτου αληταρά. Κοψιά παράνομου του πεζοδρομίου, του φτηνού εγκληματικού περιθωρίου. Τίποτα μικροκλοπές, ίσως βαποράκι βρωμογειτονιάς. Ο ορισμός της αντικοινωνικότητας, της αναίδειας στα μάτια του, στα χαρακτηριστικά του προσώπου του. Τον Σων Πεν είναι αδύνατον να τον δεις στο γκισέ τραπεζικό υπάλληλο, έναν πλασιέ, δικηγόρο, ιατρό.

ΠΑΟΚ ....Δεν πειράζει, ας ήταν και με θρίλερ, αρκεί που ήρθε αυτή η πρόκριση... 


A generic square placeholder image with rounded corners in a figure.


ΠΑΟΚ είσαι. Το έχει η μοίρα σου. Δεν τα θέλεις εύκολα. Τα προτιμάς δύσκολα. Και πολλές φορές τα κάνεις θρίλερ. Αλλά, ας είναι. Αρκεί που ήρθε αυτή η χθεσινή μεγάλη πρόκριση. 

Κι ας ήταν στα πέναλτι Κι ας ήταν μετά από ένα φρικιαστικό δεύτερο ημίχρονο που λίγο έλειψε να τα χαλάσει όλα. Ηταν, όμως, μια πρόκριση δίκαιη πέρα για πέρα, γιατί ο ΠΑΟΚ πέτυχε δύο υπέροχα γκολ, γιατί βρήκε ψυχικά και σωματικά αποθέματα στην παράταση και φυσικά γιατί έδειξε προσωπικότητα στη διαδικασία των πέναλτι.

Aπό το ξεκίνημα του αγώνα ο ΠΑΟΚ έπαιξε επίθεση και η Μίντιλαντ αντεπίθεση. Ετσι, ο ΠΑΟΚ προσπάθησε να σκοράρει απέναντι σε πολυπρόσωπη άμυνα, ενώ η Μίντιλαντ εκμεταλλευόμενη κενούς χώρους.

Ο ΠΑΟΚ σκόραρε σε μία από τις περιπτώσεις που κατάφερε να “πατήσει” περιοχή και σε μία από τις τρεις περιπτώσεις που επιχείρησε να πετύχει γκολ με μακρινά σουτ. Ουσιαστικά, πέτυχε δύο γκολ με... μία ευκαιρία.

Η Μίντιλαντ “έβγαλε” τέσσερις αντεπιθέσεις φαρμάκι, σαν αυτή με την οποία πέτυχε το γκολ της νίκης της στο πρώτο ματς. Και στις τέσσερις η άμυνα του ΠΑΟΚ δεν πρόλαβε να οργανωθεί. Και στις τέσσερις, όμως, οι παίκτες της Μίντιλαντ έκαναν λανθασμένη τελική επιλογή, είτε σουτάροντας ενώ δεν έπρεπε, είτε σουτάροντας άστοχα από πολύ καλή θέση. 

Κι αυτή ακριβώς ήταν η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες. Η ποιοτική διαφορά: Ο ΠΑΟΚ είχε Ζίβκοβιτς που ενεργώντας σαν φορ “έγραψε” το 1-0, αξιοποιώντας το γύρισμα του πεσμένου στο έδαφος Τσόλακ μετά το εξ επαφής πλασέ του που απέκρουσε ο γκολκίπερ, είχε και Βιεϊρίνια που μ' αυτό το ασύλληπτο σουτ κάρφωσε την μπάλα για δεύτερη φορά στα δίχτυα των Δανών.

Τις δύο... λαχτάρες τις είχε ξεπεράσει ανώδυνα ο ΠΑΟΚ πριν πετύχει τα γκολ του και τις άλλες δύο μετά. Το καρνέ έγραψε ακόμη ένα σουτ του Μπίσεσβαρ και ένα του Τσόλακ που δεν δυσκόλεψαν τον τερματοφύλακα της Μίντιλαντ.

Σε κάθε περίπωση, εκείνο που είχε σημασία ήταν ότι ο ΠΑΟΚ πήγε στα αποδυτήρια έχοντας ήδη ανατρέψει το σκορ του πρώτου αγώνα.

Στο δεύτερο ημίχρονο, με τρεις αλλαγές από το ξεκίνημα και φουλ επιθετικό σχήμα, η Μίντιλαντ έπαιξε επίθεση, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να παίξει αντεπίθεση. Δεν απείλησε ποτέ, δεν έκανε ευκαιρία, ούτε καν φάση.

 Κι από τη στιγμή που αποχώρησαν ο Βιειρίνια και ο Μπίσεσβαρ, οι παίκτες του δεν κατίρθωσαν ποτέ ούτε τρεις πάσες να αλλάξουν μεταξύ τους. Η Μίντιλαντ έπαιξε μονότερμα, δημιούργησε πέντε καλές ευκαιρίες, μείωσε σε 2-1 και χάρη στο οριζόντιο δοκάρι που έσωσε τον ΠΑΟΚ σε μία από αυτές τις ευκαιρίες, δεν ήρθε ο αποκλεισμός, αλλά το ματς πήγε στην παράταση.

Τώρα, το ζητούμενο ήταν πώς θα συνέλθει ο ΠΑΟΚ, πώς θα αρχίσει να παίζει πάλι ποδόσφαιρο και, βέβαια, αν θα ξεπεράσει τη φυσιολογική κούραση των περισσότερων παικτών του.

Κι όμως. Ο ΠΑΟΚ βρήκε κουράγιο και ήταν η καλύτερη ομάδα και στα 40 λεπτά. Κι αν ο Τσόλακ ήταν λίγο πιο προσεκτικός στις δύο καλές ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν, ειδικά, στη δεύτερη που ήταν κλασική, θα είχε έρθει η πρόκριση πριν οι δύο ομάδες αναγκαστούν να οδηγηθούν στα πέναλτι.

Εκεί, οι εκτελεστές του ΠΑΟΚ έδωσαν ρεσιτάλ, ολοκληρώνοντας την ωραία απόκρουση του Πασχαλάκη στο πρώτο πέναλτι των Δανών. Τσόλακ, Σίντκλει, Σβαμπ, Μιτρίστα και Κούρτιτς συναγωνίστηλαν για το πιο χορταστικό πέναλτι και, μαζί με τον τερματοφύλακά τους, έστειλαν τον ΠΑΟΚ στους 16 του Κόνφερενς Λιγκ, μοναδικό εκπρόσωπο της Ελλάδας, από εδώ και πέρα, στις φετινές ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Comments

Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών

Rumble — https://www.vaxtestimonies.org/el/ - Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών δημιουργήθηκε για να παρέχει μια πλατφόρμα για όλους όσους επλήγησαν μετά τη λήψη των εμβολίων κατά του Covid-19 και να βεβαιωθεί ότι οι φωνές τους ακούγονται, καθώς δεν ακούγονται στα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης. Ελπίζουμε ότι αυτό το έργο θα ενθαρρύνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να πουν την ιστορία τους.

Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών - The testimonies project - Greek translation


Popular posts from this blog

Norwegian Government Refuses To Recommend COVID Vaccines For Children

In Brief The Facts: The Norwegian government has stated that it will not recommend COVID vaccines for children. Vaccines are still available for children if parents request it. They cite concerns over vaccine side effects, as well the fact that COVID death and hospitalization risk for children is very rare. They also acknowledge the power of natural immunity. Reflect On: Why isn't evidence based medicine and science being used to make health policy in many countries around the world during COVID? Pause - set your Pulse... Take a breath. Release the tension in your body. Place attention on your physical heart. Breathe slowly into the area for 60 seconds, focusing on feeling a sense of ease. Click here to learn why we suggest this. The Norwegian government is taking advice from their Institute of Public Health, who has stated that it has not recommended that all children aged fifteen and under be vaccinated. They are taking this ap

Άποψη

 

Άποψη