- ΑΕΚ – Αρης 2-1 – Τον «έσφαξαν» στο γόνατο "". Skip to main content

Αδιόρθωτος αλητάμπουρας και μέγας ηθοποιός με δυο Όσκαρ!

Η μεγάλη αλήθεια. Δεν έχει καμιά σχέση με το ταλέντο και την αξία του καλλιτέχνη ο χαρακτήρας του. Τεράστιοι μουσικοί, ηθοποιοί, συγγραφείς είναι αληταράδες του κερατά. Στην προσωπική τους ζωή κουβαλάνε ένα κάρο ανωμαλίες, διαφόρων ειδών ακρότητες. Μήπως έχει αλήθεια και το άλλο. Δεν θα έβγαινε το χάρισμα τους, το δωρισμένο σ΄αυτούς ταλέντο, αν δεν ήταν και λίγο... παλιάνθρωποι. Μας δίνει την ευκαιρία η αναφορά σήμερα στον βραβευμένο και ποιοτικό κινηματογραφικό ηθοποιό Sean Justin Penn, ο οποίος γεννήθηκε το 1960, σα σήμερα 17 Αυγούστου, από γονείς ηθοποιούς. Έγινε ο σταρ με φάτσα απόλυτου αληταρά. Κοψιά παράνομου του πεζοδρομίου, του φτηνού εγκληματικού περιθωρίου. Τίποτα μικροκλοπές, ίσως βαποράκι βρωμογειτονιάς. Ο ορισμός της αντικοινωνικότητας, της αναίδειας στα μάτια του, στα χαρακτηριστικά του προσώπου του. Τον Σων Πεν είναι αδύνατον να τον δεις στο γκισέ τραπεζικό υπάλληλο, έναν πλασιέ, δικηγόρο, ιατρό. ...

ΑΕΚ – Αρης 2-1 – Τον «έσφαξαν» στο γόνατο

 


Ο Αρης ισοπέδωσε την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, έχασε ένα τσουβάλι ευκαιρίες, άξιζε να νικήσει, αλλά ο Διαμαντόπουλος και το VAR, ανέδειξαν νικήτρια στην ΑΕΚ.

ΑΕΚ – Αρης 2-1 – Τον «έσφαξαν» στο γόνατο | tanea.gr
Ο Αρης ήταν η καλύτερη ομάδα στο ΟΑΚΑ. Από το πρώτο λεπτό έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα υπεροχής στην ΑΕΚ. Εκανε ό,τι έπρεπε για να νικήσει. Αλλά δεν πήρε αυτό που έπρεπε και άξιζε. Ούτε από το παιχνίδι. Ούτε από τους διαιτητές της αναμέτρησης. Με τη διαιτησία Διαμαντόπουλου και VAR να καθορίζει τον νικητή.

Τον λάθος νικητή. Τον νικητή του παρασκηνίου. Αλλά όχι του πραγματικού ποδοσφαίρου. Διότι σήμερα, στο ΟΑΚΑ, η ΑΕΚ νίκησε επειδή είναι πιο δυνατή στις σκιές. Οχι στην μπάλα.

Οι Θεσσαλονικείς διέλυσαν την Ενωση. Το 13-0 στα κόρνερ το 60-40 της κατοχής, είναι μόνο κάποια από τα πολλά που έγιναν στο παιχνίδι. Οπως και οι 5-18 τελικές. Αλλά η στατιστική στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν «εξηγεί» πώς η ΑΕΚ κέρδισε ένα παιχνίδι στο οποίο έκανε μόνο 5 τελικές, όλες στο πρώτο ημίχρονο, εκ των οποίων η μία με πέναλτι, που δεν ήταν!

Πέναλτι που δόθηκε σε βουτιά του Μάνταλου. Ξεκάθαρη βουτιά. Πέναλτι που εξετάστηκε από το VAR. Και παρόλα αυτά… υποδείχθηκε!

Ενα VAR με… περίεργη λογική. Στο 7′ ο Ρότα κάνει εγκληματικό φάουλ στον Εντιαγέ. Εύκολα απευθείας κόκκινη κάρτα. Αλλά ο Διαμαντόπουλος δείχνει κίτρινη. Ο Ρότα κάνει ανάλογο φάουλ στο 17′. Η αποβολή είναι σαφής.

Ο Διαμαντόπουλος, όμως, λέει «παίζεται», αφήνει τον παίκτη της ΑΕΚ στο γήπεδο και αλλοιώνει το παιχνίδι. Ο Γιαννίκης κατάλαβε γρήγορα τι έγινε. Και αμέσως σήκωσε τον Μισελέν. Τον πέρασε στο παιχνίδι στο 26′ και έτσι το θέμα «έσβησε». Με τον Αρη να μένει μάταια διαμαρτυρόμενος.

Σε ένα παιχνίδι, λοιπόν, που αλλοιώθηκε με μια αποβολή και ένα πέναλτι που δεν δόθηκαν υπέρ του Αρη, η ΑΕΚ νίκησε 2-1, ολοκληρώνοντας το παιχνίδι με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Μήτογλου στο 71′, επειδή γκρέμισε τον Καμαρά, που εβρισκόταν σε προφανή θέση για γκολ. Απόφαση που ο Ελληνας διαιτητής δεν πήρε σε πρώτο χρόνο, καθώς λανθασμένα έδειξε κίτρινη. Εως ότου τον εγκάλεσε το VAR.

Με αυτά και με αυτά, λοιπόν, η ομάδα του Αργύρη Γιαννίκη, με τα γκολ των Μήτογλου (15) και Μάνταλου (37 πεν.), έκανε το 3 στα 3 και παρουσία περίπου 25.000 θεατών στο ΟΑΚΑ, έμεινε στη 2η θέση της βαθμολογίας της Super League μετά τις αναμετρήσεις της 8ης αγωνιστικής. Αντίθετα, ο Αρης μένει με την πίκρα της σπουδαίας εμφάνισης, αλλά με την ήττα, καθώς το γκολ του ατέο Γκαρσία στο 73′ δεν έφτασε.

Ο Άρης παρατάχθηκε με επιθετικό πλάνο και βγήκε μπροστά από την αρχή. Στο 7’ και στο 11’ οι Μπερτόγλιο και Γκάμα «τσέκαραν» τα αντανακλαστικά του Στάνκοβιτς. Οι φιλοξενούμενοι έφτασαν κοντά στο γκολ στο 13’. Ο Γκάμα σούταρε, ο Στάνκοβιτς έδιωξε στη γωνία του και στη συνέχεια ο Μήτογλου έκοψε σωτήρια την προσπάθεια του Ματέο Γκαρσία. Αυτές οι ευκαιρίες αφύπνισαν την Ένωση που στο 16’ έκανε το 1-0! Ο Μάνταλος εκτέλεσε φάουλ, η μπάλα πήγε στον Μήτογλου που με ένα ωραίο σουτ στην κίνηση άνοιξε το σκορ, σημειώνοντας το παρθενικό του γκολ με τη φανέλα του Δικεφάλου!

Ο Άρης αντέδρασε και συνέχισε να πιέζει. Στο 23’ η ομάδα της Θεσσαλονίκης έφτασε μια ανάσα από το 1-1. Ο Μπράμπετς έπιασε την κεφαλιά από καλή θέση, η μπάλα σταμάτησε όμως στο δοκάρι! Το τέμπο στο ματς ήταν υψηλό με το παιχνίδι να μεταφέρεται από τη μία περιοχή στην άλλη. Η ΑΕΚ κράτησε λίγο περισσότερο την μπάλα και στο 37’ αναπτύχθηκε ωραία, με τον Μάνταλο να μπαίνει στην περιοχή, τον Μάνταλο να… βλέπει ανατροπή από τον Μπράμπετς και να υποδεικνύει πέναλτι, εν μέσω διαμαρτυριών από τον Τσέχο και τους συμπαίκτες του. Αλλά μάταια. Ο αρχηγός της ΑΕΚ ανέλαβε την εκτέλεση και έκανε το 2-0, δίνοντας ξεκάθαρο προβάδισμα νίκης στην ομάδα του. Με αυτό το σκορ πήγαν οι δύο ομάδες στα αποδυτήρια.

Ο Άρης είχε ένα βουνό να ανέβει, αλλά πάλι ήταν ανώτερος. Πήγε στα αποδυτήρια με δύο γκολ… στην πλάτη, ήταν πολύ δύσκολο να τα καταφέρει στο δεύτερο 45λεπτο. Η Ενωση οπισθοχώρησε, ο Άρης κυκλοφορούσε καλύτερα την μπάλα αλλά δυσκολευόταν να βρει χώρους. Αλλά δεν τα παράτησε. Πήρε τους χώρους που του άφησε η ΑΕΚ, και όταν τα δεδομένα άλλαξαν στο 71′, έγινε ακόμη πιο πιεστικός. Ο Μήτογλου αποβλήθηκε όταν ανέτρεψε τον Καμαρά στερώντας του προφανή ευκαιρία για γκολ και αμέσως μετά ο Άρης μείωσε. Στο 74΄ από τη σέντρα του Σούντγκρεν ο Ματέο Γκαρσία με κεφαλιά έγραψε το 2-1 και έδωσε νέο ενδιαφέρον στο παιχνίδι. Στο 76΄ οι Θεσσαλονικείς «άγγιξαν» την ισοφάριση, αλλά ο Μισελέν απομάκρυνε πάνω στη γραμμή τη μπάλα μετά από προσπάθεια του Εντιαγέ.

Ο Άρης έκλεισε για τα καλά την ΑΕΚ στην περιοχή της και άγγιξε την ισοφάριση στο 76’. Μετά από γύρισμα του Μανσίνι, ο Σούντγκρεν θα βρεθεί φάτσα με την εστία, με τον Στάνκοβιτς εξουδετερωμένο, όμως ο Μισελέν θα διώξει πάνω στη γραμμή! Ο Γιαννίκης άλλαξε τον Σιμάνσκι με τον Τζαβέλλα, προκειμένου να ενισχύσει τα μετόπισθεν. Όλο το παιχνίδι είχε μεταφερθεί πλέον στην περιοχή της Ένωσης. Η κυριαρχία των «κίτρινων» ήταν απόλυτη στο β΄ ημίχρονο, ενώ συνολικά οι τελικές προσπάθειές τους ήταν 22 έναντι μόλις 5 της ΑΕΚ. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να ολοκληρώσουν το come back. Η Ένωση κράτησε το 2-1 με τον Στάνκοβιτς να δικαιούται τον τίτλο του πολυτμότερου, αλλά και τον Σάσα να χάνει γκολ που δεν… χάνεται στο 90+8΄!

AΕΚ (Αργύρης Γιαννίκης): Στάνκοβιτς, Ρότα (26΄ Μισελέν), Βράνιες, Μήτογλου, Μοχαμάντι, Σιμόες, Σιμάνσκι (77΄ Τζαβέλλας), Τάνκοβιτς (60΄ Λιβάι Γκαρσία), Μάνταλος (60΄ Λε Ταλέκ), Τσούμπερ, Ανσαριφάρντ (77΄ Αραούχο)

ΑΡΗΣ (Άκης Μάντζιος): Κουέστα, Σούντγκρεν, Γκάνεα, Φαμπιάνο, Μπράμπετς, Τζέγκο (61΄ Σάσα), Εντιαγέ (77΄ Ιτούρμπε), Ματέο Γκρασία, Γκάμα (61΄ Μαντσίνι), Μπερτόγλιο (88΄ Χαϊροβιτς), Καμαρά.

Comments

Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών

Rumble — https://www.vaxtestimonies.org/el/ - Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών δημιουργήθηκε για να παρέχει μια πλατφόρμα για όλους όσους επλήγησαν μετά τη λήψη των εμβολίων κατά του Covid-19 και να βεβαιωθεί ότι οι φωνές τους ακούγονται, καθώς δεν ακούγονται στα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης. Ελπίζουμε ότι αυτό το έργο θα ενθαρρύνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να πουν την ιστορία τους.

Το Πρότζεκτ των Μαρτυριών - The testimonies project - Greek translation


Popular posts from this blog

ΑΥΤΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΚΑΡΑΪΒΑΖ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ

Άρθρο του ΚΑΡΑΪΒΑΖ τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ του 2020 ... και κατά τα αλλα αναρωτιόμαστε ποιος να τον σκότωσε...!!! ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑ'Ι'ΒΑΖ ....."Οι κύκλοι του συστήματος "Κολομβία 2.0" Έγραψε ο Γιώργος Καραϊβάζ στις 10/12/20 «Η ζωή είναι ένας απροσδιόριστης μορφής και τροχιάς κύκλος. Μέσω δύο ατόμων (σ.σ. από τον ποινικό χώρο) γνώρισα πολύ καλά την παιδιάστικα αφελή μέχρι τότε προσέγγιση μου, στο πως λειτουργεί το σύστημα. Μεγαλοεπιχειρηματίες, πολιτικοί, δημοσιογραφικά μεγαλοστελέχη, εκκλησία, αστυνομία, δικαιοσύνη, κακοποιοί. Περιπεπλεγμένοι σ’ ένα κύκλο δυναστείας και καταδυνάστευσης των αφελών ρομαντικών οδοιπόρων -κατά παράφραση του Ρουσσώ- που εν πολλοίς συγκροτούν το μεγάλο κοινωνικό στρώμα.Ένας κύκλος που όλοι γνωρίζουν όλους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η κυκλοφορία και το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος.» Από δω και κάτω είναι τα σχόλια του πρώτου σχολιογράφου. Και αναρωτήθηκα: Απο...

Άποψη

 

Η Σαμάνθα Φοξ παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς της

Η Σαμάνθα Φοξ είναι από τις 18 Ιουνίου και επίσημα μια παντρεμένη γυναίκα. Η πρώην ποπ σταρ ενώθηκε επίσημα με τα δεσμά του γάμου με τη σύντροφό της Λίντα Όλσεν! Η βροχή δεν χάλασε το κέφι του ζευγαριού σε μια πολυτελή τελετή που έγινε στο Έσεξ την Παρασκευή. Η 56χρονη Σαμάνθα εντυπωσίασε φορώντας ένα νυφικό στράπλες φόρεμα, το οποίο είχε αστραφτερές λεπτομέρειες και πέπλο. Την όλη εμφάνιση ολοκλήρωσε με ασημένια ψηλοτάκουνα παπούτσια. Η Φοξ έφτασε στο χώρο της δεξίωσης με ένα λευκό ταξί διακοσμημένο με ροζ κορδέλες, με τον αριθμό κυκλοφορίας να γράφει: «Η Σαμ και η Λίντα παντρεύονται, στις 18 Ιουνίου 2022». Η σύζυγος της Σαμ, Λίντα, η οποία γενικά απέχει από τα φώτα της δημοσιότητας, ήταν πολύ εντυπωσιακή για τη μεγάλη μέρα, φορώντας ένα νυφικό με μακρύ πέπλο. Το ζευγάρι περίμενε πώς και πώς να γίνει ο γάμος του, τον οποίο είχε αναβάλει λόγ...